Foto's maken blijft een uitdaging

Zo begon het:

Op de blog van een vriendin stond deze oproep:

20 weken fotografieuitdaging,

Wie doet er mee???

Onderwerpen;
- vrede/ vredig
- skyline
- fijne geur
- favoriet woord
- snack
- abnormaal
- voor elke dag van de maand een nummer, in 1 collage weergegeven
- iets heel moois
- vreemdeling
- licht
- donker
- gewaagde kleuren
- hoog gezichtspunt
- laag gezichtspunt
- zwartwit
- dichtbij
- silhouetten
- schoen
- afstand
- zelfportret als afsluiter

Vanaf NU (vrijdag 10 augustus 2012) tot 31 december 2012 is nog 20 weken. Neem elke week een ander onderwerp wat je aanstaat en maak de foto zoals het onderwerp je inspireert.

Via een openbare facebookpagina/blog kun je je creaties laten zien.

Ga jij de uitdaging aan???

en na lang twijfelen doe ik toch mee!

En nu:
Ik ga door met mooie foto's plaatsen!

maandag 31 december 2012

week 20

Als afsluiter maakte ik speciaal op de laatste dag van het jaar een zelf portret. Niets vind ik zo erg als foto's van mezelf die ik verplicht moet maken.Ik ben ervoor naar buiten gegaan en heb met de camera van mijn telefoon de foto gemaakt. Uiteindelijk ben ik niet heel ontevreden.

Wat valt mij als eerste op:
wat wordt ik grijs (maar ik schaam me er niet voor)
wat ben ik bleek (wat wil je na een drukke periode en midden in de winter)
en de rest houd ik voor mezelf!

Wat valt jullie op?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten