Foto's maken blijft een uitdaging

Zo begon het:

Op de blog van een vriendin stond deze oproep:

20 weken fotografieuitdaging,

Wie doet er mee???

Onderwerpen;
- vrede/ vredig
- skyline
- fijne geur
- favoriet woord
- snack
- abnormaal
- voor elke dag van de maand een nummer, in 1 collage weergegeven
- iets heel moois
- vreemdeling
- licht
- donker
- gewaagde kleuren
- hoog gezichtspunt
- laag gezichtspunt
- zwartwit
- dichtbij
- silhouetten
- schoen
- afstand
- zelfportret als afsluiter

Vanaf NU (vrijdag 10 augustus 2012) tot 31 december 2012 is nog 20 weken. Neem elke week een ander onderwerp wat je aanstaat en maak de foto zoals het onderwerp je inspireert.

Via een openbare facebookpagina/blog kun je je creaties laten zien.

Ga jij de uitdaging aan???

en na lang twijfelen doe ik toch mee!

En nu:
Ik ga door met mooie foto's plaatsen!

zondag 16 december 2012

Vrede


Elke keer zie ik er tegenop om te gaan, 
want om mijn wortels te ervaren moet ik naar Amsterdam. 
Daar staat de plek waar ik gedoopt ben, en waar ik mijn kinderen heb kunnen laten dopen. 
Op deze plaats liggen mijn spirituele wortels, 
waar vanuit ik heb kunnen groeien tot een spiritueel mens 
met ruimte voor vele inzichten op spiritualiteit. 

En als ik daar dan zit, dan kom ik tot mijzelf 
en voel ik de rust en veiligheid op me neer dalen. 
Ik voel de bank, ik ruik de kerk en ik voel de sfeer. 
Ik geef mezelf de ruimte om te staan in het moment, 
om te voelen wat ik voel en te kijken wat ik zie. 
Meestal is er dan de ruimte voor emoties en laat ik een kleine traan, 
vandaag voelde ik de warmte...
en mijn kleine meisje probeerde alles te begrijpen en bleef maar vragen stellen, 
maar ook ik begrijp het niet allemaal, 
of
allemaal niet.  

Ik had vrede met mijzelf en de gedachte aan de Maria in mij en vond mezelf in vrede. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten